THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Thursday, October 9, 2008

low rope course







penat nye baru balik dari low rope course...dapat lah aku pengalaman baru lagi...
tiap2 minggu dapat pengalaman baru dalam subjek outdoor..aku pny group hari ni enjoy je syed wan n ikram..sume jejaka2 aku sorg je anak gadis:)kami setting untuk cris cross.penat gak la nak setting gune empat tenaga je tapi kami minta tlg kawan2 lain...hehe ape yang penting???kerjasama...dah abih set kami pn mulakan aktiviti...mencabar gila sakit pinggang aku almaklumlah badan dah berat lemang penuh nak balance pun susah..tapi tak pe sakit ke pe ke janji puas hati..tak sabar plak nak wall climbing minggu depan...hope ape yang dirancang jalan dengan lancar

4 comments:

MuScLEgAiN said...

huhu... linda ada jatuh ke tak tadi....
nak buat lagi ker...
ader bran ker

cicak kering said...

linda x jatuh kan??
aku nmpak la musclegain...
ko nie ,memandai jer..haha..
x pasal2 kang,1 group dier ne wat lagi...hehe..

tehah said...

wan bt sepoi dot dlm group ko..hehehe..tp wan x pe bt sepoi pn sbb die gagah cam stephen dot..hehhehehe

nomiey 08 said...

hahahah...nsb bek dapat diselamatkan lau tak kena la korang buat lagi huhuhu..