THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Wednesday, September 17, 2008

Why u cry????


linda nangis?????btl ke ni??????
hehe mesti ramai tkjt n t'tny2 kan nape aku mngalirkan air mate emas aku hehe.....
jng salah anggap k aku bkn tension sbb kne pressure dgn fasi tp aku malu coz xdpt bt bnd ni... em sblm ni aku sll dgr pngalmn mbr2 aku kt arau untk outdoor..so pe yg aku nk cte psl abseillaing aku yg xdpt bt coz kmi xreti pasang...ofcoz aku malu kan..aku xnk nte org kate outdoor s.alam xbgs...aku btl2 sdh...pas jd gni aku btl2 dh xsmgt...bkn mental aku xkuat.kalo pk mental aku leh tahan tp hte aku xleh tahan coz aku malu ngn diri aku..em esoknya time survival kump aku kne pgl utk bt abseilling...wk2 tu aku rse smgt aku berkobar2 n hapy....segala prasaan malu aku sume hilg....alhamdulillah...thank sgt2 en.hisyam n fasi bg kmi pluang!!!

7 comments:

Apize said...

sama2 linda

Mohd Hazriq Abu Zarin said...

penunggu malam ader rakam linda n the gangs nangis mse abseil..xsangka linda pn leh nangis..mmg air mata emas...bile linda nangis org lain pn nangis jgk..

Mohd Hazriq Abu Zarin said...

bile smbut besday linda nie??
cam knal je tmpt ni..
cafe pool kan??
ade baling telur n tepung tak??
nk tau tak,bile ktorg g jmpe pkcik pool utk guna tempat nie ktorg plak yg kene marah..
ktorg plak yg kene mnjwb..
pkcik tu mrh sbb ade kesan telur,meja kotor..dorg yg kne cuci blk sbb kt situ xde cleaner..
cian ktorg xpasal2 kne mrh..

~wani m~ said...

ehem2..mase birthday linda juz mandi kek jek..xde telor2 ek..mase birthday wan bola de la baling telor..tp pas2 ktorg cuci balik tempat 2 ek..sekian harap maklum..heee...

nomiey 08 said...

huhuhuhu..hilang macho linda..
apepun time 2 mmg touching gler..

im 50%single!! said...

hehe bkn linda je hlg macho..nomie on sme

~wani m~ said...

nomi tuff woo..ari2 g gym..mantap!!!;p