THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Tuesday, September 23, 2008






hari khamis 18hb sept tpt kul 8 aku dh tcegat kt dpn blk en.safwan al maklumlah smgt nk wt flyingfox....hr ni kmi lgsg xde knderaan nk angkut sume brg2.....kwn kmi yg ade kete chek xdok ye ade game xleh dtg class...pikir2 rase cm nk bwk naik moto tp brg2 sumenye brt sush nk bwk n bnyk risikonye...tb2 dtg la jero kmi yg gagah lg brani mintak tlg kat en.safwan utk hantar brg kmi..slmt en safwan sorg yg baik hati tlg kmi..thank bnyk2..kmi pn bergerak ke tmpt kjadian n aku tumpang moto budi dgn memakai helmet meteor,dh cm pkerja kontraktr...smp je kt tempt kjadiaan kami kluarkan brg dan kira jum semua brg bg memeastikan jum yg di minta cukup dan tiada kehilangan hingga akhir aktiviti...kami mulakan dgn berdoa yg di bce oleh al-fadhil ustz aideed.slps b'doa kmi mula kn sesi pemasangn.siswa2 set tali di bahagian atas mnakala siswi2 di bahagian bawah..alhamdulillah kmi dpt berkerjasama secara aman tnp ape2 halangan..dgn hasil usaha kmi yg tak penah ada pglman dlm bidang ni kmi dpt siapkan sesi pmasangn kire2 pkl 1130..dh settle kmi mulakan aktiviti tsebut yg di mulakan dgn paklong si gergasi besar;) mcm2 gaya ada..plg tak boley lupe si teha la....ketar smp mngeluarkan air mata darah hahahaha......lps sume dh mrase aktvt tsebut kmi pn kemas2 sume brg yg di gunakan....dh kumpul sume brg dan kami kire sume jumlah supaya de yg hilg..kire pny kire ade gak 1brg hilg iaitu puley...aku pny la riso tp dlm hati aku dpt rase bnd nye tcicir n bnd 2 tercicir time syed bawak..kami soh syed ikut jalan yg die lalu td.alhamdulillah lps je azan zohor kmi syed jmp....dh settle sume kami pn pulang barang ke store dan bersuraiiiaku enjoy sgt hari tu walo pnt

6 comments:

tehah said...

hello,,,,teha x nangis k....abuk msk mate jer...darah pn taraaaaa...tp mse nie aku ske sngt time ko kire mse nk tarik tali...hehehehe...

tehah said...

erm linda yg pasal td ak mintak maap byk2...ak mmg x ske ar ko nganjeng ak cm2...huhuhuh...pasni hope ko da x nganjeng ak lg...hehehe..nk nganjeng lain ak x kesah pn..tp yg satu nie mmg ak x ske..hihihihih

wegreentheearth said...

tolong jgn salah gunakan peralatan rekreasi..

im 50%single!! said...

ala bnd kecik je..mcm xtau aku kn ske sakat org...kalo leh aku nk tgk ko ngs cute ckit...

tehah said...

bengong ar ko nie...ak x kesah ko nk nagnjeng lain tp aku x ske ko nganjeng bende 2

yazilahyazir said...

Salam to all,
Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf zahir dan batin..
Semoga ceria bersama keluarga..

Ikhlas dari,
Yazilah & Family